Jag och Mini.Lee!

Trevligt /Glad/ God Valborg, eller ja vad man nu ska säga.
Sista April vilket också innebär Valborgsmässoafton vilket dom inte firar här i Norge vilket jag nämnde tidigare, men bara för det bryter vi svenskar inte på traditionen så eftermiddagen kvällen bjuds på mys med de bästa i Frognerparken:) Yosefine och jag ska dit lite tidigare och ha en picknick innan de andra kommer. När dom väl dyker upp blir det alkohol, chill och trevligt umgänge, Helt klart hela receptet för en lyckad kväll!
Hoppas ni kommer få en lika fin valborg som mig och givetvis kommer systemkameran åka med för bilder ska det tas.

Annars. Vädret idag är kanon, kunde inte bli bättre! Klar blå himmel, solsken och nästa helt vidstilla. Funderade på att bege mig ut och gå en sväng men kom på att jag hade alldelles för mycket som borde hinnas med och göras innan jag ska vidare, så bestämde mig att ta promenaden i samma veva som jag går till bussen senare. Smart.
Så nu sitter jag o njuter av en kopp citron tea och Mini.Lee snacks, tror inte vi har dom i Sverige men kan säga att dom är förbannat goda, och inte bara det nyttiga också, så helt klart värt att testa om ni vill ersätta godis med något nyttigare.
Ne dags att börja kladda på sig lite smink inför kvällen, Hoppas ni får en bra kväll som bjuder på mycket fest och bra väder där hemma!
Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0