Äntligen Fredag!

Godmorgon!
Äntligen Fredag. Sista arbetsdagen för den här veckan. Skönt! Har precis kommit in från Powerwalken såhär på morgonen o fått i mig lite frukost. Gott.
Idag har jag lite planer på schemat men vi får se hur de blir med dem med tanke på att vädret inte är något vidare, lär börja regna i princip vilken sekund som helst. Får nog skippa dagens rabatt rensning o göra extra på söndag, men kanske hinner jag en innan regnet börjar eller så tar jag en lite senare i eftermidag. Vi får se!
Har en kille från larmcentralen här nu som fixar med larmet på huset o de, börjar inte förrens han har gått , han behöver hjälp att hitta i huset nämligen o vi letar efter en jäkla antenn som inte verkar finnas någonstans haha. Kul har vi iaf.
Nee nu tänker jag faktiskt sätta mig o göra lite nytta, ska ringa på ett jobb där hemma o svara på mailen i inkorgen som är proppfull!

"PusS o smeK"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0