Fest o present!

Hemskt mycket Hej!
Sitter här nyduschad, mätt o belåten. Ska alldelles strax sätta på mig myskoftan för at bege mig ut i regnet o möta upp Sandra som kommer med bussen vid 3.
Vi ska nämligen ut i Oslos grymma nattliv ikväll o festa järnet! Ska bli galet kul vill jag lova. Vi börjar på Yatzi o sen får vi se vart vi hamnar tillslut.Tanken är den att vi i slutet av natten ska hamna här hos mig båda två. Då ingen vill ge sig ut ensam påväg hem mitt i natten. Va försiktiga är viktigt, glöm inte de!
Har t.om redan bestämt vad jag ska ha på mig ikväll, bild kommer antagligen senare! Kjol, tubtop o higheels är tanken.
Ska även testa på mitt nya bareMinerals smink jag fick utav mina värdföräldrar har glömt berätta de o lägga ut bild såhär kommer min extremt fina 20 årspresent dom gav mig:)
Blev så glad ska jag tala om!!!

Dags att klä på sig o bege sig mot Lysaker station!
Presenten innehöll:
1 rouge borste
2 ögonborstar
1 rosa läppglans
3 ögonskuggor i svart, rosa, brun
1 rouge
1 mascara
1 ormskinns nessecär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0