Fuck you...

Suck. ReseFörsäkringshelvetet gällde inte. Bara upp till 45 dagar. Det är bra att folk infomerade mig om de när jag åkte hit... Tack Tack-.-
Sitter och fortfarande är bitter, ska rycka upp mig o bege mig ut på en Pw alldelles strax. Men insperationen är inte sådär jätte stor när jag inte har någon musik, för jag hade all musik i telefånen. Men det får gå.. Måste träna.
Kan inte lägga av med allt. Men musiken är typ de viktigaste när man är ute o går ju, håller ni inte med??? För annars är de så förbannat tråkigt.
Har ialla fall strukit alla kläder nu, packat upp matvarorna o lagt in allt fint o prydligt i skåpen. Har bara en duk kvar att mangla, men manglingsmaskinen måste bli varm först.Kan vara en fördel.
Annars har jag nog faktiskt gjort alla dagens sysslor , bara dammsugningen kvar.  STOLT!

"pusS o smeK"

Fuck you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0