5000jobb i 2 min!

HallojHalloj!

Fick gå upp tidigt idag då jag skulle befinna mig på 5000 jobb kl 09:00, Det sög rätt ordentligt där då jag för de första inte är behov av ett nytt jobb längre och för de andra de v a typ bara  7 olika företag där. Så kan ju säga till er som har tid där kl: 13:00, de e inte värt att gå dit, nii kommer bli besvikna tro mig!
Men de är ni som bestämmer så gör vad ni känner för.
Jag kom iaf hem nyss, har ätit litee frukost o så nu. Mamma o pappa skulle göra ett par ärenden nu sen ville dom ha med mig på stan, och en sådan bra dotter som jag är följer jag givetvis med.
Men funderar på att överraska dem o städa mitt rum nu då för dom har typ tjatat ihjäl sig om att jag ska göra de haha!

Skriver senare:D//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0