Holmgrens o Gym!

Haar varit ledig idag, har varit väldigt skönt o välbehövligt.
Ska jobba imorgon igen med Sofie då Eva fort. är sjuk, stackare! hade önskat lite ledighet, men men vad gör man inte, puhuu ska jobba hela helgen oxå, det suger en hel  del ska jag säga er.MEN PENGAR!

Aja, Idag har jag haft fullt upp. Började med att jag vaknade runt halv 12 av sms av hon den där braiga Simone, hon undrade om jag hade lust med en fika vilket jag givetvis hade så blev att göra sig iordning lite snabbt o bege sig bort mot holmgrens.
Träffade på lite folk jag kände där också trevligt!
Vi satt typ där i 2 timmar o drack massa koppar te o jag åt min frukost macka där. Myss! vi snackade mycket om att vi har planer på att åka utomlands, vill ha något att se fram emot liksom. Men vi får se:)
När jag kom hem blev de facebook:a lite o nu ikväll blev de träning med min "biffiga" mor haha....Jag körde Rumpa,Ben o mage vilket behövdes!

Ja de va lite om min dag! Hoppas folket haft en bra dag!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0