8 Januari

godmorgon och välkommna till ett regnigt Kalmar, vaknade för mindre än en timme sen, ska alldelles strax göra mig iordning..bestämma dagens outfit o sen får jag se vad dagen tar mig.
Vill hitta på något riktigt roligt idag, men vet verkligen inte vad-.-..Funderar på att ge mig bort till Malkars  nya träningsanläggning ute vid Västra..ska nog börja träna där istället för inne på de i stan, för detta verkar mycket fräschare o så.
Kanske beger mig ut en runda på stan med min kära mor om hon har tid o lust vilket är mycket tveksamt.
Men men...Vill träffa min favorit också men han jobbar idag-.- haha...¨
Inget är som jag vill, dumt!!!

Inte ens sol så jag kan använda mina nya solglasögon-.-

//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0