Härlig måndag:)

Dagen har spenderats ute i solen!
Skönt som tusan, började med att jag låg o pressade 2 timmar av förmiddagen.. Hörde av min till Emilia o frågade om hon hade lust med en kaffe vilket hon hade så blev åka till Majorstuen vid 2 tiden. Köpte med oss varsinn kaffe från Wanye´s coffe och gick o satte oss i Frognerparken o solade!
Följde även med henne hem en sväng sen för att se hur hon bodde, o oooh så flott de va!
Begav oss sedan mot majorstuen igen för att jag skulle hinna med bussen o nu sitter jag här hemma igen, handlade lite påvägen hem också. Mjölk o skinka ...välbehövliga grejer...haha!

Har verkligen inget vettigt att skriva...
Äckligt glad är jag! Sådär glad man borde vara efter en galet lyckad helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0