Läkare och Helg!

Dåså kommer första blogginlägget för dagen har äntligen slutat, Har haft mycket att göra idag. Det är ju fredag vilket innebär att jag ska städa hela huset och de gick ju inte speciellt snabbt eftersom jag knappt kan gå, vaknade nämligen med världens smärta i höften o benet efter gårdagens flopp-.-... Orkade inte skriva om de igår då jag bara va så fruktansvärt förbannad på mig själv att jag är så klantig.
Hur som helst var det så att jag skulle ut o hämta posten igår och utanför huset är det värsta isgatan, och när jag väl tror att jag har kontroll över läget och ska böja mig ner efter posten så wips så ligger jag där mitt på gatan, kan knappt ta mig upp och känner hur smärtan pulserar. Och givetvis trodde jag att den skulle gå över men de har bara blivit värre så ringde nyss sjukhuset och dom skulle ringa upp vid 4 ungefär och säga om dom  tycker jag behöver komma in och undersöka eller om jag ska avvakta så vi får väl se.
Annars händer inte så mycket, ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig, känner mig som en 60 årig gammal kaffeberoende kärring som inte duschat på 3 år och ändå så duschade jag igår kväll senaste..MEn vem fan känner sig fräsch efter städning i typ 5 timmar..

Hur som helst nu har jag iaf precis hjälpt till med det sista och nu har familjen åkt iväg och kommer åter på Söndag så ska bli en lungn helg o jag har hela huset för sig själv, LYX!
Ikväll kommer bästa Yosefine hit och då ska vi laga lite mat och ta de lungt, Kommer bli super mysigt! Jag skulle egentligen bort till henne idag och sett hur hon hade de men eftersom jag väntar på besked från läkaren nu kan jag inte åka någonstans och borde inte röra mig i onödan. Så får nog ta de nästa vecka eller någon annan dag i helgen, vi får se vad det finns tid till .
Annars kommer nog helgen bli rätt bra för jag har planer hela helgen, så känns skönt att ha saker och göra! Blir lätt ensamt annars....

Ska dricka upp min underbart goda latte som jag precis fixade i familjen tuffa kaffemaskin, Super gott!
Ska även försöka få tag på Mamma via skype, dags att boka resan hem över påsken idag =)

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0