Inte en lugn stund kan jag lova...

Puh och sorry för seg uppdatering!
Har inte haft tid för bloggen eftersom jag inte ens haft tid att sitta ner fem minuter,  har jobbat från 09-20 har varit en slitsam dag men det är bara för allt ska vara så perfekt som möjligt inför morgondagen det är ju 17 mai o norges nationaldag.
Började med att jag låg 6 timmar o rensade ogräs i rabatterna samtidigt jag höll koll på tvätten, har inte ens kommit halvvägs fattar ni vilket damp jag fick då o då eller, satans rabatter... Efter det blev det in o upp med bord, stolar o på med dukar även lite silverputsande av vaser o  och såndant, lagom till allt var klart kom min värdmamma hem då blev det hjälpa henne med maten, åt sedan dags att dekorera huset o borden.
Nu är äntligen allt klart jag är för trött och har verkligen inget mer vettigt att skriva idag. Kvällen får avslutas med en tallrik fil o en kopp kaffe!

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0