Valborg, Oslo 2011 <3

Som jag sa redan innan så blev min valborg här i Norge sjukt bra!
Började med att jag hoppade på bussen där Yosefine redan satt för att sedan hoppa av vid Frogner Kirke, därifrån gick vi. Stannade dock på vägen för att handla godsaker att fylla picknik korgen med, mums mums!
Satte oss på ett kanon bra ställe och åt och tog det lungt innan vi begav oss vidare på en liten rundtur i parken både för att se hur fin den är + att kunna ta lite kort (finns på facebook).
Satte oss ner igen fast nu på ett annat ställe, och vid 6 tiden dök Ebba o Sandra upp och vi satt o pratade o tog det allmänt lungt innan det var dags att förflytta sig igen till ett ännu bättre ställe i parken där det va sjukt varmt också, där träffade vi på ännu mer trevligt folk, och det kom fler o fler ju senare klockan blev, Trevligt som fan hade vi! Alkoholförtäring o trevligt umgänge, Underbart!
Vi fick även de snygga smeknamnen Kalmar o Ängelholm, kan jag även tillägga att dom hade väldigt kul åt hur jag pratade o tjatade ordet Larmtåååååååååjeeeet 100 ggr men kul var det;)

Vid 11 tiden drog vi oss vidare ett gäng hem till Simon , även här lika trevligt! 
Kvällen tog slut vid halv 2 då jag o Yosefine begav oss hemmåt med bussen, Tack alla underbar svenskar som gjorde valborg till en av de bästa på väldigt länge <3


Jag lyckades roa alla som vanligt med att spilla dricka på mig själv!
''
Min valbors Outfit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0