Söndagsmys!

Sitter här proppmätt o uppkrupen i soffan med världens finaste man brevid mig.
Har precis käkat tacos o nu väntar vi på att BB ska börja för då ska glassen fram. Mysig kväll om ni frågar mig!
Har i övrigt haft en kanon trevlig dag. Började med att vakna upp hos M, drack kaffe ,gjorde mig iordning och begav mig sedan mott statt för en hotellfrukost med Nanna o Marcus, blev kvar där i 1 1/2 timme.
Nanna skulle o jobba så jag o Marcus drog vidare ut mot Hansa för lite koll i affärer, blev även rally , högmusik o en sväng bort till Maxi. Tillbaka till Modehuset och kika på mannen som lira Fifa med Kidsen där. Sött!

Veckan bjuder inte på mycket, blir det gamla vanliga. Söka jobb, plugga körskola o va med M. Blir t.om kanske en utgång på Torsdag. Skärtorsdagen på The Sign, Ingemar Låås kommer ju. Minns ni inte autografen jag fick på magen i vintras. Det gör jag. Grym Housesaxofonist! Måste se.
Annars som sagt en rätt lugn vecka.
Nu har jag inte tid att skriva så mycket mer, ska krypa upp hos M o bara njuta av livet såhär en Söndag.
Jag är lycklig. Mycket lycklig.

Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0