Helg sammanfattning.

Goddag, o förlåt för dålig uppdatering i helgen.
Men har haft mycket annat trevligt för mig så har inte haft tid helt enkelt.

Började med bullbakning i fredags samt fredagsmys med Nanna på kvällen , först va vi hemma hos M en sväng sedan blev de filmkväll hemma hos Oliver, Baksmällan två. Trevliga grejer det!
Lördagen börja med plugg, fika , stan, lite mera plugg, och kvällen spenderade jag hos M där de blev melodifestivalen , bullätning o mys.
Söndagen lika bra den. Frukost med mor o far, plugg o födelsedagsfirande o middag hemma hos farmor o farfar. Alltid lika god mat. Fantastiska är dem! O tårtan, fy så gott.
Avslutade även Söndagskvällen hos M där vi kolla på Kontoret o Wallander .
Det var min helg i helhet och det har nog ta mig fasen vart den bästa helgen på länge må jag säga!

Idag har jag inte hunnit med så mycket, mest tagit de lungt, känt mig värdelös o druckit kaffe med min fina vän Nanna.
Nu dags att laga lite mat för om ett par timmar blir de gym o handling.
Adjö <3

Solbrillor på..Magiskt väder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0