Fröken flitig!

Bra start på dagen.
Sitter med en kopp kaffe i handen just hemkommen från körlektion.
Började dagen redan med att stiga upp 07 för att fixa sig lite frukost, snurra på sig sina reebook easytone skor och bege sig ut på en lång Powerwalk och tillslut vidare till körskolan.
Gick skit bra idag, t.om min lärare höll med om det. Kul!
Bokade även Riskettan samt halkan. Så 14.00 ska jag återigen befinna mig på körskolan för ett par timmars snack om att jag inte ska köra bil onykter o drogpåverkad ...ja i princip om allt sånt där som man redan kan.

Efter körlektionen stack jag bort till gymmet o körde ett rygg pass, skönt efteråt .. Nu när jag vart såhär flitig ska jag ta o hoppa in i duschen för Nanna dyker upp om en timme. Då blir de laga lunch.

Adjö!!!
Mingelbild fr. Onsdag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0