Ojsan!

Hej!
Hann dessvärre inte blogga o såntdär igår då jag hade fullt upp med hårfärgning på en kompis, Hansa city, fick jobbintervju,fika o spring i affärer med Simone(köpte mig en vårjacka),storhandla på maxi och va hemma hos M där jag laga mat o umgicks med han o brodern som var på besök!
Hade helt klart en mysig dag igår!

Idag har jag också hunnit med rätt mycket! Inviga mina röda byxor,vart ute på långpromenad, tränat på gymmet, druckit kaffe med "nuförtiden" brownie , kollat kläder ,dammsugit i ätit lunch med mamma i solen. Blev toast o smoothie! Mums.
Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske hem till min fina o mysa, vet ej om han kan. Han e på träning nu!!
Nej dags att hämta en kopp kaffe o dejta körskoleböckerna. Kapitel stadstrafik......

Puss<3

Dagens mig:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0