090630!

Idag på förmiddagen mellan 08.30-11.30 hade jag brandutbildning på jobbet, de va intressant och man lärde sig en del som är bra att veta också.
Måste tillägga att han som hade föreläsningen gjorde den mycket roligare pga att han va snygg, men vilken brandman är inte snygg;) haha!

När jag kom hem blev de ta på sig bikinin och lägga sig ute i solen och förbättra  på brännan lite, börjar bli ganska nöjd med den nu , för såhär brun har jag nog inte varit sedan jag va på Malta. Och de va typ 4 år sedan eller något.
Visst jag har  varit brun efter de men inte såhär brun xD.

Just nu väntar jag på att mamma och Pappa ska vara färdiga med matlagningen, blir Potatissallad med tillbehör(:, riktigt häärlig sommarmat!!!
Efter maten blir de tjata på mamma att hon ska köra mig upp till affären orkar inte cykla "lat som jag är".

Men nu ropas de att maten är klar så bör kila xD
Skriver kanske sen igen(:

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0