All tid i världen!?!..Trodde jag iaf!

Har precis dukat klart och bakade just klart chokladbollarna också.
Snart är de dags att börja med kycklingsalladen men fortfarande lite för tidigt. Börjar med den om ca en kvart eller så för de är bara kycklingen som tar tid att skära upp för stekt är den redan.

Jag har faktiskt kommit på en sak, de e sjukt kul att laga mat, va fan valde jag inte resturang för-.-, fast å andra sidan kan man se de så att jag hade aldrig fått lära känna mina underbara vänner jag har nu i klassen om jag hade valt resturang, så de är en sak som e tur att jag valde Hotell för underbarare vänner går inte att hitta.
Men men...
Jag får helt enkelt ta och fortsätta laga mat här hemma istället de uppskattas ju iaf, de är en sak som är säker.

GAAAHHH, klockan e bara fyra o de börjar bli mörkt ute, de tycker jag inte om, lite smått läskigt att vara ensam när de e skymmning de e sådan skum tid på dygnet tycker jag.
Men mamma och pappa kommer hem om 40 minuter ungefär.

NOO!, vad snabbt tiden går och jag som måste hinna tömma diskmaskinen innan jag börjar med maten, shiit hur ska jag hinna?.....ANADAS...Okej jagh hinner förhoppningsvis.

Skriver sen och kort och sådant shiit kommer upp från måltiden:)

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0