Dagen, Nu peppas de....

Skolan har varit helt okej. Dagen gick ganska snabbt vilket va väldigt skönt!.
Dagens Schema:
- Engelska, Där vi mest snackade och gjorde något rätt så barnsligt korsord och de sista tio minuterna skulle vi läsa engelska böcker.
-Religon, Vi gick igenom massa om Buddhismen, mycket mycket tråkigt!
-Estetisk verksamhet(digital bild), Jobbade lite med bildspelet. Jag och Sara va även i studion och fotade lite.
- Svenska, Skriva en jävla diktanalys jag  va typ kass på de men ändå rätt chill.

Ja så har min dag sett ut ungefär. Och Nu peppas de inför utgång med de sötaste och bästaste man haar:)<3. Kommer bli super skoj, de kan jag lova er!
Ses vi på Palace ikväll?!?

Ha en bra kväll,de ska jag iaf ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0