MellandagsRea o Champange!

Tisdag, och sov ut väldigt väldigt länge då jag behövde de med tanke på att jag jobbat en himla massa. Va riktigt skönt ska ni veta.
Så vaknade runt halv 1 gick upp åt frulle o gjorde mig iordning lite snabbt för att sedan bege mig ut på stan med bästaste Simone.
Är ju mellandagsrea nu, men är inte särskilt imponerad, affärerna hade inte mycket bra grejer alls, vilket gjorde mig lite besviken. De ända jag hittade o köpte va en Partyväska samt en jeansshorta, Men de blev jag mycket nöjd med faktiskt!

När jag kom hem blev de gå o äta på Max med familjen, vi va trötta på alla julmat så bestämmde oss för lite tjockismat. Efter de blev de åka vidare till modehuset med bror o Carro där jag absolut inte hittade ngt-.-
Så åkte hem igen där Mamma o pappa väntade med en champange flaska:) O varför champange en Tisdag tänker ni. JO för idag är kontraktet o allt påskrivet o klart vi har sålt huset!
Grattis till Familjen:D

Dagens Shopping :

KVällens FestligheteR:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0