Dag 3, Göteborg.

Puh, ja då va jag inne på dag 3 i Göteborg.
Idag började jag på min praktik plats som är Hotell Eggers. De va en rätt tuff dag, började 10 slutade 16, hade massa att göra hela hela tiden. Eller okej kanske inte hela tiden för fick mest lära mig olika saker o ting. Jag fick bl.a lära mig att göra bokningar och att svara i telefon. Men måste erkänna att man känner sig rätt dålig såhär i början men de blir ju så.
Men i helhet har första dagen på apu:n varit kanon bra.
Imorgon ska jag vara i städet, ska dock inte bli lika kul, men jag får överleva de. De är sådant som man ska göra också.
Hoppas ni ha de bra i Kalmar, jag saknar er fruktansvärt mkt.

Love me i´m famous//S

Anton<3Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0