Flytt!

Bloggar här mitt i flytten. Men behövde mig en paus från all röra. Rörigt är liksom bara förnamnet.
Men har iaf fått någolunda ordning i mitt rum o de känns skitskönt. Bild kommer sen när de mesta är klart, har verken tid eller ork att fota rummet nu med alla kartonger o inslängda saker.

Men idag har jag hunnit göra andra saker också o inte bara fixat o donat. jag har faktiskt varit o shoppat/ Lunchat med Simone, Blev graffiti Cafét o bakadpotatis , super gott som vanligt.
Sen fick vi den ultimata idéen om att springa lite i affärer. Fastnade på bik bok där dom hade 50 % Rea på alla sina varor idag, De va helt sjukt så handlade en hel del nyttiga o behövande grejer. I Like it! (Se bild vad som köptes)

Inhandlades idag:
Svarta shorts , Ord. Pris: 299:-  Rea: 149:-
Svart Magtröja, Ord.Pris 299:- Rea: 149:-
Grå Halsduk, Ord.Pris 149:- Rea: 73:-
Svart VolangJacka , Ord.Pris 399:- Rea: 199:-
Svarta handskar med rosett: Ord.Pris 159:- /Glitter
JACKA:
ÖVRIGA GREJER :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0