Crazy Girl!

O ännu en dag avklarad på jobbet, fick gå hem tidigt idag mycket tidigt.
Har varit en rätt rolig dag faktiskt, mycket skratt o ja helt enkelt för himla rolig...
Jobbar imorgon med men har sovmorgon till hela halv 8 o de tycker jag om en hel del, för har jobbar 4 dgr nu.

Just nu sitter jag här hemma o lyssnar på musik, väntar även på att posten ska kma, en del av Simones födelsedagspresent kommer med den idag! ( När hon läser detta kmr hon bli galen o sms-terra mig om att jag ska berätta vad hon ska få ) hiihih.
För er som inte vet, imon fyller min bästa vän Simone 19, så blir middag o sen ut o fira henne med massa roligt folks! Ses vi??
Happ.........Vad ska jag skriva nu?, hm....................................................... Juste kan ta o berätta för er som e intresserade att jag ska till gymmet idag samt att jag slutat äta Godis o Kakor( får se hur länge de håller ) Men nu är de fit for fight som gäller.
Ska man vara snygg får man jobba för de också, man får ingenting gratis här i världen.

Byeeeeeee!

Puss o gos//S

Bjuder på en bild från studenten på mig o Simone=)!





Kommentarer
Postat av: j

lång tunga :D<3

2010-10-26 @ 20:32:46
Postat av: anton ffs!

du är redan snygg din galning! xD

2010-11-01 @ 21:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0