Äntliigen Fredag!

Fredag igen, Tankarna har mest gått hem idag då jag drömde mig tillbaka att det var dagen då jag fick åka hem på besök, hur lycklig jag var den Fredagen. Men den är över för länge sedan, två veckor sedan och nu är jag tillbaka och dags att komma in i rutinerna igen o att det är storstädning av huset som gäller på Fredagar.Suck!
Hur som helst, har lyckats städa igenom hela huset, det va tungt idag, men nu är det gjort ialla fall gjort och det känns  skönt. Passade på att kolla det engelska bröllopet mellan William o Kate samtidigt, kan ju inte säga annat än att hennes klänning var helt fantastiskt snygg!

Annars, vädret är grymt bra idag och värmen går inte att beskriva med ord, sjuukt varmt helt enkelt, så ska snart hoppa in i duschen sen bege mig ut på en lång promenad. Det är alldelles för varmt för att sitta inne en sån här dag.
Ikväll kommer Yosefine hit, Matlagning och chill som står på schemat..Mycket bra Fredag om ni frågar mig :)
Och imorgon är det Valborg, den ska firas tillsammans med Yosefine, Sandra o Ebba i Frognerparken, om ni frågar mig  tror jag att det kommer bli väldigt Awesome!
Kan passa på att berätta en rolig grej påtal om Valborg, Min värdmamma frågade mig förut om jag hade några planer i helgen om då berättade jag bla om Valborg imorgon och frågade om dom firade det i Norge vilket dom inte gjorde och då sa hon: Men jag vet vad det är,Jag var och firade Valborg i Stockholm en gång och det var den värsta fyllefesten jag någonsinn varit på. Hahahah xD tja man kan ju undra vad hon har för fördommar om svenskar nu då, för festa / dricka kan vi det är en sak som är säkert;)
Galet!

Nee dags för duschen!//S

Bjuder på en passande bild till texten:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0