I Miss You :'/

...
Jag kan inte låta bli att säga att sanningen är den: Jag saknar dig:/
(Fast det vet du redan)

Bananer i pyjams..... Kväller, en seg sådan..Ska sitta barnvakt så finns inte så mycket jag kan göra. Inte åka iväg till någon kompis, inte ut o springa. Får helt enkelt göra de bästa av situationen och hoppa in i duschen, Hoppa ner i mina gosiga pyjamas, fixa mig frukt och mysa framför tv:n, men det låter ändå som en helt okej kväll i mina ögon. Finns nog lite tvätt på övervåningen jag kan slänga in i maskinen sen när dom har åkt, diskmaskinen behövs nog också plockas ur o lite annat småplock finns det alltid. Gör jag det ikväll slipper jag imorgon, man får tänka smart om man är morgontrött o vill gå och lägga sig en timme eller 2 efter man skickat iväg A till skolan...

Annars, sitter o lääängtar fruktansvärt mycket till jag kommer hem, bara 10 dagar kvar nu kommer bli underbart att få träffa min sjukt saknade familj,mina älskvärda vänner o förhoppningsvis han den där(Här nämner vi inga namn, men tror han vet vem han e). Som sagt snart snart snart :D
Nu blir de styrketräning för min del, sen väntar duschen!
//S

Träningskläderna på, Dags för träning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga former ;) hot bitch ;)

2011-04-08 @ 10:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0