Vem om inte Jag?

Juste ni hör på rubriken, vem om inte jag förtjänar en sjukt god o specialgjord latte en Måndags förmiddag som denna?
Har precis slängt i den sista "kläd" tvätten sen har jag bara 3 stora maskiner med sängkläder o handdukar kvar att tvätta, skönt! Tänkte hinna med att stryka alla kläder inkl. alla förbannade svåra skjortor också, men de måste ändå göras så kan lika gärna göra det idag. Meen först ska jag dricka upp o njuta av min latte samt kolla BigBrother avsnittet från igår då det laggade när man skulle se det live sen blir de joggingtur o efter det strykning!
Skriver när jag är klar med de mesta igen och innan jag ska laga pannkakor o tomatsoppa till ungarna!

Mobil,Dator och en Latte, Då är Livet underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0