"Tryck F5 för att se den nya designen"

Kan ni inte se min nya design tryck då F5! Ett tips:)
Har precis kommit in från kvälls Powerwalken, skönt var de och tempot var ordentlig. Har haft på min easytone skorna hela dagen idag även inne så ska nog börja ha de , för de blir grym bonus träning på rumpa/lår o vadmusklerna.
Ska snart ner o dammsuga av min lägenhet samt tvätta den sista maskinen. Hatar att internet inte funkar där nere för vet ju inte när familjen kommer hem o då måste jag springa ner. SUCK!
Har nämligen ett par grejer som måste göras på datorn, viktiga mail att svara på o sånt. Så egentligen skulle jag behöva internet rätt länge ikväll. Plus att Agnes sover hos en vännina inatt så då får jag lite extra  sovmorgon imorgon bitti vilken innebär att jag inte hade behövt lägga mig tidig ikväll. Fast hade ändå tänkt o börja i tid då huset tar 6 timmar och städa. Men näst sista gången jag städar huset ! WIHU=)
Nej nu måste jag sätta igång har ett styrkepass som ska göras, disk, dammsugning, o strykning. Hm vad är klockan ja typ halv 9. O kvällskaffet måste jag ha!
NEJ SÄTTER IGÅNG!

"pusS o smeK"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0