Grill, lek, Barnpassning!

HejHejHej, Hemskt mycket Hej!
Puh, har haft fullt upp idag, sedans jag skrev de senaste inlägget när jag skulle dra ut på dagens PW.
Min värdmamma kom förbi precis när jag kom in från den o sa att dom behövde lite hjälp med tanke på att de var tvungna att sätta sig o jobba. Så jag ställde upp på att passa på Agnes, vi gjorde allt i från att rita barbie, fiska krabbor, plocka rips o bringbear till att laga mat o äta glass. En väldigt rolig dag må jag säga!
T vänner anlände också idag, vilket innebär att jag har inneboende här hos mig i sjöhuset nu. Men inget som stör alls! Så denna veckan kommer jag, Truls , hans vänner o Agnes laga mat o äta ihop. Skönt att slippa tänka på att handla mat förutom frukost då.

Har även fått reda på att  i början av nästa vecka kommer jag också flytta tillbaka till Lysaker o spendera min sista månad där. Ska bli skönt att komma dit o bli lite social igen med övriga världen. Kommer givetvis också besöka en plats där man kan lägga blommor o tända ljus för att hedra alla omkomna i den tragiska bombningen o massakern som inträffade i Fredags eftermiddag!
Sen börjar ju en del av folket man känner komma tillbaka till Oslo nu, så hoppas på en hel del umgåelse med dessa bra människor nu min sista tid.
Oj shiit, måste springa..Har en baugette som väntar i Ugnen! BRB!
Tillbaka! Puuuh de va nära ögat att jag eldade upp huset, men nu sitter jag o smaskar på väldigt väldigt knapriga mackor. MUMS.

Bilder från idag!
Agnes letar bäär!
Jag fick agera  grillmästare på denna fräna grill idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0