08:00

Godmorgon!
08:00, o jag har precis skickat iväg Agnes till skolan o sitter nu o käkar frukost!
Ska snart sätta igång att arbeta lite med strykning och tvätt, även en rabatt till som ska rensas idag. Sen får de vara klart med rabatter för den här veckan, har gjort en rabatt varje dag nu sedans i måndags. Så 3 rabatter får räcka så ger jag mig på den största o den sista nästa vecka då jag ändå inte har sådär super mycket att göra.
Annars, ska springa bort till cc en sväng i eftermiddag också, måste köpa lösnaglar,smycke o hårgrejer inför balen som äger rum på Lördag. och större delen imorgon kommer gå åt till att städa o packa för åker ju på fredag såfort jag är klar.
Tja de va väl vad jag hade att bjuda på just nu, dags att träna!

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0