Tack för en underbar helg Mammi o Pappi! <3

Sådär nu har jag tid att uppdatera bloggen igen!
Har haft 3 underbara dagar tillsammans med världens bästa föräldrar och vi har hunnit med att göra massa roliga saker och jag har verkligen stormtrivts med att ha dem här kan jag säga.
Har visat dom runt på platser man bara bör ha sett om man är i Norge bla. Majorstuen, Frognerparken, KarlJohan, Operahuset, Jernbarnetorget , Slottet, Slottsparken o Arke brygge dom var väldigt imponerade över detta vilket jag kan förstå för det blev jag också när jag va där för första gången.
Ätit god mat har vi också gjort och ja haft jätte trevligt helt enkelt. Vill tacka M o P för att ni kom hit, för allt jag fått och för att ni finns o är dem bästa som finns <3

Övrigt har jag inte så mycket att berätta, har en jobbig vecka framför mig med massvis av arbete men å andra sidan har jag ännu en fantastisk helg som ska spenderas i Skövde med bal o grejer, Det kommer bli grymt kul det med! Veckan kommer bli jätte jobbig i stort sett eftersom jag är van att ha Yosefine här men nu när hon har flyttat hem kommer det bli tomt, riktigt tomt! Men jag vänjer mig med tiden så att säga!
Har även suttit o räknat ut att jag har varit i Norge 81 dagar nu och har 66 dagar kvar innan jag flyttar hem på riktigt, vilket är dryga 2 månader...o om 18 dagar kommer jag hem för 2 veckors semester! Bra tid nu:)

Kärlek ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0