17 mai och fullt upp

OjojOj säger jag.
Har verkligen haft fullt upp o har fortfarande därav min dåliga uppdatering. Fick den stora äran att storstäda hela huset efter festen som va här i Tisdags på 17 Mai, det var galet mycket folk o galet mycket barn att hålla reda på men gick bra trotts allt.
Tänkte samanfatta norges nationaldag lite kort här nedan:

Börjar med att jag åker hem till Yosefine runt 10 tiden därifrån går vi till barnens skola för att kolla när dom går i 17 mai tåget, jätte söta var dem allihopa. Vid 11 tiden drar vi oss mot bussen för att åka in till Oslo o kolla på allt som skedde där inne och jag säger då det fy fan vad folk, det går inte med ord att beskriva hur mycket det var och hur häftigt det var att uppleva.
Besökte massa bla. KarlJohan, Slottet där kungafamiljen stod på balkongen o Solli, grymt ös och grymt härligt var det.
Vid 2 tiden var vi tvugna att bege oss hemåt då jag skulle jobba på kvällen på den stora festen/middagen mina värdföräldrar hade här så blev hem göra sig iordning lite till och sedan upp o börja jobba, hjälpte den inhyrda kocken o serveringspersonalen med lite småsaker innan alla gäster dök upp vid 5 tiden och barnen var hel galna sprang överallt men efter en stund lyckades jag ha någolunda koll på de flesta.
Kul hade jag i alla fall!

Och sen igår blev det städning av den största våningen i huset o idag ska jag göra de 2 mindre, ska snart sätta igång men först big brother o kaffe!

Kärlek♥

2 bilder från 17 mai!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0