Tillbaka efter ett långt uppehåll!

Nu var det länge sedan. Lite för länge sedan jag faktiskt la energi på bloggen!
De flesta tycker de är en töntig grej, men jag tycker om att o skiter fullständigt vad ni idioter tycker. Som ni vet har jag en stark vilja, den kommer jag också behålla.
Så vad har hänt den senaste tja, månaden blir de typ... Jag har hunnit vara i Ayia Napa o leva livet o har sjukt roligt med min bästa vän i en vecka, lärt känna massa nytt folk, tagit en funderare på varför jag strävar efter att "tycka om" fel människor, försökt lära sig att bete mig mot folk o inte vara så satans förbannad hela tiden, jobbat, utgångar,  fira bästis som fyllde 20 ,övningsköra, köpa gymkort o börja hård träna ja o massa mer. Detta vara bara några av sakerna jag gjort. Men har haft sjukt kul , de vill jag lova...

Börjar så.... Kommer bli ett alldelles för långt inlägg som ingen kommer orka läsa annars! Bjuder på 3 bilder från veckan i Ayia " fucking" Napa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0