Påskdagen!

Påskdagen.
Haft yttligare en mysig dag med familj o släkt, vart hos farmor o farfar hela dagen. Det bjöds på påskbord och efterrätter. Gott! Och älskling se hit! Jag åt endast en pytteliten bit kaka. Helt otroligt!
Kom hem runt 7 tiden, gick ut en kvällspromenad med mamma samt förbi konsum för att handla lite naturgodis. Cahsewnötter (OSALTAD)
Kvällen har jag spenderat åt att söka kursprogram som är förberedande inför polisutbildningen. Utmärk!

Annars har jag även hunnit med träning, blev ett rygg/arm pass. Gött.
Imorgon händer inte jätte mycket, annandag påsk blir en lugn avkopplande dag förutom träningen som ska hinnas med och kvällen bjuder troligen på fotboll KFF-Aik, Premiärmatch. Hoppas på att få se min fina spela ett par minuter också o en vinst med många mål.
Dags att sova, upp tidigt imorgon.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0