Bra Torsdag.

Go´kväll.
Haft en förbannat bra dag. Började med att klockan ringde redan vid 9, vakna rätt pigg med tanke på att jag bara sovit 5 timmar då jag va ute igår. Va sådär! Trött på att gå ut..Samma människor,samma beteenden, suck.
Hur som helst...
Hade tid hos Jonas vid 10 "Frisören", kom dit o hade riktigt bra förhoppningar om att kunna få mitt hår lite ljusare. Diskutera lite fram o tillbaka och han satte igång att färga. Satt där i minst 3 timmar, o fy helvete vad nöjd jag blev. Riktigt bra är håret nu kan jag lova!

Sprang vidare till Marcus o hämta min berlock som han lagat.
Stod kvar en stund o snacka lite skit i väntan på Nanna o Oliver.  Blev lunch på 4 kök, fy helvete vad gott. Vidare hem till mig , möta Sara, vidare till corner för en kaffe o sedan möta mamma o handla.
Kom hem , bytte om o prata lite skvaller med mamma innan jag begav mig bort till M där de bjöds på middag.
F o N kom också dit, fruktansvärt goa människor. O med sig hade de nybakta bullar.
Så männen fick laga mat o fy så gott de blev!

Blev till att stanna kvar ett tag, kom nyss hem o har haft en förbannat bra dag o kväll helt enkelt.
Fantastiska människor är ni allihop!
Puss <3

Nya färgen:

Kommentarer
Postat av: jesper

tkr du har varit dålig med att uppdatera de senaste dagarna... :(

2012-02-13 @ 11:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0